Czech English German
 
 ÚVOD    PŘIHLÁSIT SE    MIMOŘÁDNÁ NABÍDKA    NOVINKY    O FIRMĚ    PRODUKTY    KE STAŽENÍ    KONTAKT   
     
REGULACE.ORG
 Nabídka služeb
 Ke stažení
 Reference
 Obrazová galerie
 Historie firmy
 Obchodní podmínky
Produkty
LangMan pro Delphi (6)
Software (2)
Články
Nové články
Všechny články
- Zajímavosti
- LangMan pro Delphi
- Laserový projektor
- HW a SW za studena
Hledání
 
Rychlé vyhledávání produktů pomocí klíčových slov.
Pokročilé vyhledávání
Jazykové soubory součástí EXE souboru Autor: Ing. Tomáš Halabala
 
box_bg_l.gif.

Od verze 1.1 komponent LangMan můžou být jazykové soubory součástí spustitelného EXE souboru aplikace. Na následujících řádcích uvádím jeden z možných postupů, jak na to.

Přes menu Project / Resources... otevřte dialogové okno pro editaci zdrojů (resources), které mají být nezávisle na programu aplikace přilinkovány do výsledného EXE souboru.

Resources dialog

 

Pomocí tlačítka přidat (Add...), vložte platný jazykový soubor a v poli Resource Identifier zadajte svůj název pro přidaný jazyk. Tento název volte pokud možno výstižně a s vědomím, že v případě editace interního jazyka uživatelem (pokud je to dovoleno nastavením LangResourcesAllowEdit na true), bude tento jazyk z EXE souboru exportován na disk pod stejným názvem a s koncovkou přidělenou dle vlastnosti LangFileExtension příslušného jazykového enginu. Resource Type ponechejte na RCData.

Po kliknutí na tlačítko OK a sestavení programu (Build) se popsaným způsobem vybrané jazykové soubory přilinkují do EXE souboru vaší aplikace. Při každém dalším sestavení programu se použije vždy aktuální obsah jazykových souborů, takže se nemusíte obávat žádných starostí o neustálé imporotvání jazykových souborů po každé změně – nic takového.

Na způsobu tvorby a úprav jazykových souborů se nic nemění. Kdykoli můžete použít vestavěný editor jazyků LangMan a můžete se spolehnout, že hned při následné kompilaci bude každá úprava do nového EXE souboru zakomponována.

Nyní je ale ještě zapotřebí zadat příslušnému jazykovému enginu (TLangManEngine) do vlastnosti LangResources, které interní jazyky z resources má načítat. Po rozkliknutí LangResources v object inspectoru se zobrazí String List Editor. Na jednotlivé řádky nyní vypište názvy interních jazykových souborů (Resource Identifier), které jste ke každému jazykovému souboru přiřadily v dialogovém okně Resources.

Článek byl publikován : Pátek, 15. březen 2013.
box_bg_r.gif.
Článek hodnotilo: 0 Napsat hodnocení/komentář
Pošli e-mailem
Zadejte e-mail, na který chcete poslat upozornění na tento článek:  
Související produkty
LangMan Premium
LangMan Premium
LangMan Ultimate
LangMan Ultimate
LangMan Professional
LangMan Professional
Košík více
Košík je prázdný
Zákaznický účet
Přihlašovací e-mail
Heslo
Volba měny
     
 ÚVOD    PŘIHLÁSIT SE    MIMOŘÁDNÁ NABÍDKA    NOVINKY    O FIRMĚ    PRODUKTY    KE STAŽENÍ    KONTAKT   
     
Copyright © 2008-2024 Tomáš Halabala - REGULACE.ORG